Pokiaľ pri vašom podnikaní na internete vsadíte na kvalitný obsahový marketing a copywriting web, bude to vaša tajná, avšak funkčná zbraň, čo začne prinášať oceniteľné výsledky z viacerých strán. Pritom lepšie umiestnenie vo vyhľadávačoch je len jedným z nich. Výsledkom bude efektívnejšie budovanie vzťahov s verejnosťou a jej lepšia informovanosť o vašom brande, samozrejme aj o konkrétnych službách či produktoch. Je ale potrebné vedieť dobre cieliť.
A to konkrétne vhodnými slovami, vetami, v nemalej miere teda textovým obsahom. Aj tento ale môže byť písaný rôzne z hľadiska štylistiky, dĺžky, použitých výrazov, mierenia na konkrétnu skupinu ľudí a rozdielna býva aj kvalita takýchto článkov. Nejaké vety síce rozhodne dokážete dať dokopy aj sami, takisto ich štylizovať, avšak skúsený reklamný textár presnejšie vie, na koho a ako cieliť. Teda presnejšie vy viete na koho a on vie presne ako.
Nevraviac o tom, že aj gramotný človek sa pri písaní svojich prvých internetových článkov veľakrát „sekne“ a treba mať na zreteli, že takýto obsah bude publikovaný na očiach verejnosti a má mať reprezentatívnu formu.
V podstate je umením vytvoriť text, čo nielenže použije potrebné slová, ale okrem toho takisto úprimne zaujme svojim konceptom a ideálne prinúti čitateľa dočítať článok až dokonca. A takisto ho vedieť vhodne nadchnúť pre každú dôležitejšiu informáciu v texte. Pretože aj tá najzaujímavejšia téma sa naozaj dá opísať veľmi sucho, nezáživne a tým vlastne neefektívne. Pritom naopak skúsený textár, ktorému nesmie chýbať aj nejaký ten talent,dokáže zaujímavo rozpísať aj tému s kľúčovým slovom „toaletný papier“.
Teda nejde len o to „vytvoriť nejaký článok aby bol vytvorený“, ale tento musí mať aj dušu a tendenciu vzbudzovať záujem. Musí byť kvalitný po obsahovej, informatívnej, ale aj štylistickej stránke. A takýchto textov je z hľadiska efektívneho content marketingu za potreby hneď niekoľko, nielen jeden.